Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Sunday, February 26, 2012

~...:: Aku Lemah Tanpa-Mu ::...~


Aku tidak kuat
TanpaMu aku lemah
Aku jatuh tidak berdaya
TanpaMu aku tewas..
 

Dulu..
Dapat ku rasakan
Kau sentiasa disisi
Tiap masa Kau yg ku rindu
Langkahku hanya mengingatiMu.

Suka dukaku
Hanya Kau tempat mengadu
UjianMu teramat hebat
Diri dimaki
Diri difitnah
Hilang segala nikmat sekelip mata
Tapi tidakku lemah
Kerana Kau segalanya bagiku
Jaga & tidurku hanya untukMu.. 

Kini..
Dapat ku rasakan
Semakin jauh diri ini
Semakin alpa diri ini
Hatiku sering menangis
Tangisan rindu padaMu
Seksaan rindu amat menyakitkan
Hanya diriMu yg ku mahu
Jangan biar diri ini jauh dariMu
Kerana hidupku hanya untukMu.. 

Kuncikan hatiku dalam cintaMu
Cinta yg berkekalan ke syurgaMu.. 


[K.A.M.I: kasih]

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.