Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Tuesday, April 29, 2014

Buatmu Para Gadis dan Wanita

 Mohon kepada gadis-gadis dan juga para wanita baca post ni sampai habis .!

Saat memandang kain sempit mu , seluar ketat mu , baju sendat mu , tudung singkat mu , solat dan ibadahmu , Aku ingin sekali menegurmu . Namun Sering saja terkaku . Rasa tak mampu . Kerana merasa diri bukanlah insan yang terbaik untuk menegur . jauh di sudut hati terasa bimbang , Aku bimbang di akhirat kelak Kau akan mempersoalkan aku . 
" KAU SAHABAT AKU , KENAPE KAU TAK TEGUR AKU DULU ? , KAU MEMANG SENGAJA NAK AKU KE NERAKA KAN ? , KAU SENGAJA TANAK AKU BAHAGIA MASUK SYURGA SENDIRIAN KAN ? AKU KURANG ILMU AGAMA , TAPI KAU TINGGI ILMU AGAMA ! MANA AJARAN AGAMA KAU TOO ? KENAPA KAU TAK GUNA UNTUK BANTU AKU ? KAU TUNGGULAH DI AKHIRAT KELAK . AKU KAN AKAN TARIK KAU KE NERAKA SEBAB KAU TAK TEGUR AKU " . 

Allahu . Sahabat , Begini lah cara aku menegur mu Dengan post kecil ini . Hari ini Sekurang - kurangnya Bila aku di soal Dia di akhirat nanti Tentang apa yang aku lakukan untuk sahabatku ,

 Aku boleh jawab bahawa 

" AKU TELAH MENEGUR MEREKA DENGAN POST KECIL KU INI DAN DENGAN SELEMAH LEMAH IMAN AKU IAITU MENDOAKAN MEREKA DARI JAUH "


Sumber dari Facebook by Ukhti kita Syazana Abu Bakar

Saya pun nak tegur juga tapi dengan cara berkongsi status tersebut saje..Maaf sebab sy x pandai bermadah hanya doa sahaja yang dapat dipanjatkan..:)


#Kalau ada salah dan silap @ terkasar bahasa harap dimaafkan dan ditegur..TQ






0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.