Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Thursday, January 14, 2016

Kawan

Kawan,
Andai kau rasa diriku ini tidak berguna,
lepaskan aku.
lepaskan aku dari sengsara
lepaskan aku dari segala sengketa
lepaskan aku dari segala duka
lepaskan aku dari terus tersiksa.

Kawan,
Andai kau tahu,
Selama ini ku anggap dirimu sebagai permata,
permata yang teramat berharga,
Berbagai rintangan telah kita lalui bersama,
tapi kau tak endahkan.
Aku cuba menepis segala prasangka.
malangnya ia semakin membara.

Kawan,
Aku insan biasa,
memang manusia tidak sempurna,
tapi tolong,
tolong hargai seseorang di depan mata.
selagi ia masih bernyawa.
Nukilan NFG


0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.