Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Saturday, March 15, 2014

Result,result,result...?

Kejayaan Nik Nur Madihah dalam SPM (Allahu Robbi)
Result,result,result

Pasti perkara ini sedang bermain dalam fikiran calon SPM 2013 sekarang..Result dah nak keluar ni..Beberapa hari lagi..Iaitu pada 20 Mac 2014..Saya pun ialah salah satu calon SPM 2013..Rasa debaran kian terasa..Solat,doa dan tawakkal sahaja yang dapat dilakukan pada waktu sekarang..

Setiap makhluk Allah yang diciptakan pasti akan merasai ujian dan dugaan dan paling wajib kita akan rasa ialah sebuah KeMATIan...Allahu

Tak apalah sebagai saudara Seislam , kita perlu sentiasa banyak berdoa,berzikir,solat hajat dan banyak lagi supaya Allah kuatkan iman kita semasa nak ambil result..Redha dan pasrah bukan senang tapi sebagai hamba Allah kita mesti yakin dengan Allah..doa banyak-banyak supaya Allah lapangkan dada kita..Kita dah buat yang terbaik sebelum ini,mungkin ada hikmah disebaliknya...Yakin Pada Allah..:)

Saya pun berdebar jugak ni tapi apakan daya Allah lebih mengetahui segala-galanya sama ada dilangit dan dibumi...Akhir ucapan,InsyaAllah saya akan sentiasa mendoakan kejayaan kalian  semua sama ada yang ambil periksa ke atau yang tidak, semoga Allah memberkati setiap pekerjaan yang kita buat dan terutama sekali kejayaan kita semua didunia dan diakhirat..Semoga Berjaya semua!!Amin,InsyaAllah! Yakinlah pada Allah kerana Allah sentiasa disisi kita..Jangan sesekali ragu-ragu padaNya...Allahu Akbar!

#Sentiasa beristiqomahlah dalam menggapai redha Allah ye..jangan mase peperiksaan je ok!
Wallahu a'lam..

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.