Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Monday, March 20, 2017

Dua hari lagiiiii




HAI Semua! hahha entah kenapa, sejak akhir-akhir ni terasa macam nak post kat blog ni banyak-banyak. Mungkin aku nak share sesuatu yang tidak akan pernah aku lupa sebelum pertandingan bakal bermula khamis ni. Tinggal dua hari je lagi. :)
.

Tak sabar sangat nak habiskan semua kesengsaraan dan kepenatan ini. In shaa Allah. Sejak dua menjak ni, aku terasa happy je jumpa ahli-ahli nasyid. Tapi happy tu hanya sementara je la. Biasalah kehidupan manusia. Ada masa kita akan rasa bahagia. Tapi bahagia kat dunia ni tak akan kekal untuk selama-lamanya. Ada sebab Allah uji kita sewaktu kita susah dan senang. Bila kita susah, waktu tu la manusia akan sibuk mencari pertolongan. Tetapi pertolongan Allah itu lebih bermakna daripada pertolongan selain Allah.
.

Hmmm. Semalam, aku banyak terasa hati dengan tutur kata dan tingkah laku sesetengah manusia. Tapi bukan salah mereka pun. :) Aku tahu Allah beri aku ujian seperti ini untuk aku terus dekat dengan DIA. :)) Takpalah belajar daripada kesilapan. Dan yang paling penting, aku banyak belajar sesuatu yang perlu aku baiki. :) senyumm jangan sedihh.. Tinggal dua hari je lagiii. 
.

In shaa Allah. Allah ada bersama kamu. :) Tak sabar nak habisss.. :)))))
.
Semoga Allah menggantikan kesakitan ini dengan kegembiraan di akhirat nanti. AMEEN.

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.