Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Monday, November 16, 2015

Story of My Life


Hai Semua!! Hari ni aku nak update blog aku dengan kisah kehidupan yang aku alami sekarang.. midsem break baru je berlalu semalam. SEMALAM???? sedih sangat2 nak lalui semua ni. Ape taknye, assignment datang berduyun-duyun.. Sedih meninggalkan keluarga tersayang terutama budak hensem aku, mikhail.. rindu sangat2 kat dia.. Ya Allah, agak susah untuk ku lalui semua ini.. kenape??? Allahu robbi.. Takpe ina, niat ikhlas kerana Allah.. Sebab ape, sbb Allah ade perancangan untuk aku yg lebih baik.. Bermulalah segala cabaran dan dugaan yang bertalu-talu akan ku hadapi.. sedih sangat..

Kenapa? orang lain dapat study dekat dengan rumah.. kenape aku selalu berjauhan dengan keluarga.. aku nak jgak keluarga aku dekat dengan aku.. Ya Allah, pasti ade hikmah disebalik semua ini. Bukan aku sorang je yg rse cam ni, ramai lagi yg jauh dgn keluarga.. Biasela.. Mu dah nak menua dah.. mmg byk la cabaran yg  bakal ditempuhi.. hmmmm

rase tak puas cuti dengan keluarga. walaupun aku tahu aku banyak buang mase. Tapi aku rindu.. Mase diorg ade kat depan mata, bukan main lagi buat tak nampak. Dah sekarang berjauhan baru rase rinduuu.. Allahu.. Hanya Allah saja yg tahu perasaan ini.. Allah, bantu hambaMu yang selalu kurang bersyukur akan nikmatMu ini. Ampuni hamba yang lemah ini Ya Robb.. Bantu hamba melalui segala kesulitan dan kepayahan di dunia ini dengan keberkatan dan redhaMu Ya Robb.. Ameen..



Hari ni, emi periksa SPM 2015..Gudluck to you emi.. Ya Allah, Engkau permudahkan dan lapangkanlah dada Mohamad Zulhelmi Bin Ghazali dan kawan-kawannya yang turut menduduki peperiksaan SPM 2015 dengan hati yang tenang. Dan ingatkanlah mereka dikala mereka lupa.. Ameeen.. SEMOGA BERJAYA DUNIA DAN AKHIRAT. Ameen ya Robbal 'alamin.

Tak salah kalau kita mendoakan kebaikan orang lain terutama saudara islam kita. Sebab apabila kita mendoakan kebaikan saudara kita, malaikat akan mengaminkan doa yg kita kirimkan untuk saudara kita yang lain, untuk kita.. Sama2 perbaharui diri agar Hidup kita, Allah berkati.. In Shaa Allah..

Itulah sedikit sebanyak yang aku nak memokan kehidupan aku dalam blog yg dah lame bersarang.. Blog ini banyak memberi aku memori pahit manis aku dari aku muda sehingga sekarang.. Aku bersyukur pada Allah kerna Dia, aku bangkit.. Bye! Assalamu'alaikum..



0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.