Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
I'm a Muslim Girl
Annyeong Haseyo! Selamat Datang ke "I'm A Muslim Girl"'s Blog Semoga Pengisian yang Bermanfaat Untuk Semua! Smile Always :)

Friday, April 6, 2012

:: Aku Insan Biasa. ::

Aku insan biasa…
yang tidak lari dari kesilapan…
yang tidak jemu membuat dosa…
juga tidak mempunyai ilmu agama yang tinggi…

aku hanya insan biasa…
juga mempunyai kesedaran diri…
aku tahu bahawa hidup aku hanya untuk sementara…
akan tiba masanya aku akan pergi meninggalkan dunia..
akan tinggalkan semua yang aku pinjam daripadaNYA…

aku hanya insan biasa…
padaku tiada apa-apa..
hanya yang ada padaku adalah barangan pinjaman daripada Allah yang Esa…
aku hanya insan biasa…

hanya tangan yang mampu ku tadahkan kepada Pencipta KU, agar Ia memberi rahmat yang dimiliki…

keampunan yang sangat diharapkan oleh seorang insan yang biasa.



0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.